Translate

dimecres, 22 de gener de 2014

Walking Dead: 4a Temporada

Aviat veurem de nou com els Zombies fan de les seves a The Walking Dead amb l'esperança, almenys de molts, que la sèrie comenci a enfilar cap al nivell que es mereix al estar inspirada en l'obra gràfica en format còmic de Robert Kirkman. he complert la meva paraula de forma parcial. ja que no vaig veure la tercera temporada. Us he de confessar que al final de la tercera (els tres episodis finals) em vaig reenganxar de nou. La meva relació amb aquesta sèrie és d'amor i odi. Com a amant del gènere em genera una gran curiositat i atracció, però al mateix temps em planteja indignació veure-hi certes situacions totalment ridícules. Segurament la mateixa indignació que em va produir la meitat final de la pel·lícula de World War Z, o la soporífera i insultant adaptació de Game Of Thrones. El món és contradictori, jo també. Que tothom doncs jutgi per si mateix! Tornen els Zombis!

3 comentaris:

pons007 ha dit...

T'ha d'agradar molt el gènere dels zombis per aguantar the walking death. El pilot encara, però al acabar la primera temporda i vaig estar dubtant entre si continuar o no continuar. Ha guanyat el no continuar. Hauria d'haver-hi una molt mala temporada de sèries per decidir donar-li una oportunitat a walking death.

Xasar ha dit...

Molt cert, però sí sóc molt fan del gènere. Tant que vaig poder aguantar septiembre zombie una de les pitjors novel·les que he llegit mai del tema... ;-)

pons007 ha dit...

Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!