Translate

divendres, 19 d’abril de 2013

Sant Jordi: molt més que llibres!

El meu llibre!
Un Superman Soviètic
Ara que s'acosta la Diada de Sant Jordi és el moment de buscar algun llibre especial per aquelles persones que estimem. I és que al final, els catalans, hem aconseguit mantenir una de les tradicions més boniques de la nostra història: regalar flors i llibres en senyal d'amor. És per això que us deixo unes quantes portades de llibres recomanables. Entre els quals, ja em permetreu la llicència, hi figura el meu. A més us convido a veure l'apartat Recomanacions de Nabímia, ja que hi trobareu tots els llibres i còmics  que m'han fet vibrar i us recomano per tal de compartir-los amb qui creieu oportú. Estic segur que trobareu allò que busqueu. Ara bé, com ja sabeu alguns, aquí no hi trobareu les novetats del Sant Jordi sinó més aviat les recomanacions del que per aquesta Diada no podeu deixar de regalar. Alguns són llibres antics, alguns fins i tot descatalogats, però són autèntics tresors que de ben segur gaudireu o ajudareu algú en gaudeixi. Bona cacera, espero que trobeu el què busqueu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo recomanaria el Indigneu-vos de Dtéphane Hesel. Hem de llegir per afiançar les nostres conviccions!

Xasar ha dit...

Molt bona recomanació! Llegir és ser lliures!