Translate

dilluns, 4 de febrer de 2013

Ghost Rider: la pitjor adaptació del món Marvel

Quan vaig veure que Nicolas Cage i Eva Mendes protagonitzarien la primera adaptació d'un dels meus superherois prefereits vaig seguir el projecte de la pel·lícula Ghost Rider amb molt d'interès. Ara bé, després de veure-la la decepció va ser profunda. Nicolas Cage no dóna la talla en un projecte per encarnar al mític Jhonny Blaze ja que la seva interpretació ridícula rebenta el drama d'un home que pacta a la desesperada amb el diable per salvar el seu pare. Però a més el guió és lamentable. L'únic que se salva són les espectaculars escenes de l'heroi de calavera flamejant rampant pels gratacels amb la seva moto.

Sempre vaig creure que haurien d'haver adaptat la segona història de Ghost Rider, la que tracta sobre la segona aparició del dimoni Zarathos que s'aferra a Danny Ketch quan la seva germana és atacada pels homes de Mirada Mortal. Una història moderna que explica d'on ve el dimoni, i que compta també amb el paper de Jhonny Blaze, més dur però com un guia espiritual del nou receptor del Motorista Fantasma.

Ara bé, l'altre dia em vaig emocionar perquè estava a punt de veure la segona adaptació del dimoni sobre rodes. La nova història dirigida per Mark Neveldine i Brian Taylor ja no prometia massa, del Currículum d'aquests dos personatges només en surten autèntiques misèries que no entenc com troben productors que les financin. Pel que per començar era desencoratjador, parlant clar, uns directors de merda intentant adaptar un dels superhherois més incompresos de l'univers Marvel. A tot això s'hi afefgeix el fet que el ploramiques de Nicolas Cage continua en el paper de Jhonny Blaze i Eva Mendes ni apareix (fet que encara devalua més el producte).

Vaig mirar la pel·lícula i per primer cop a la vida em vaig haver de forçar a a continuar veient-la fins el final. Una pel·lícula de merda, ridícula, sense cap sentit argumental, sense tenir res a veure amb el còmic, que crea un motorista fantasma animal, que gairebé ni parla, i un Jhonny Blaze lamentable que no aporta res a la trama que és innexistent. Si porten la moto de Blaze sobre una grua gairebé mitja pel·lícula! Ell no deia mai de muntar la seva moto en el còmic! A més tot plegat és com una paròdia de dos directors que van rebre un encàrrec per fer 'cash' i se'ls hi enfotia els fans, el còmic, les regles d'or per fer guions, etc. El que no entenc és com Stan Lee no ha muntat en col·lera. Aquesta pel·lícula fa bones les pitjor adaptacions de Marvel: Daredevil i Hulk. Espero que algun dia algú professional s'atreveixi a fer una pel·lícula mínimament decent del Motorista Fantasma. El personatge s'ho mereix i els fans també!