Translate

dimecres, 11 de juliol de 2012

Segona part de la 'La Llàgrima de la Lluna'

Encara recordo quan un dia que tornava tard de treballar -per llavors estava exercint de periodista i venia d'una jornada maratoniana per tancar l'edició- eren les dues de la matinada i en arribar a casa vaig veure que tenia l'ordenador encès. Tenia un correu de l'editora. I quan vaig llegir que no solament li havia agradat la novel·la que li enviava sinó que pretenia publicar-la, vaig sentir una emoció especial. La mateixa emoció que encara sento quan algun lector em comenta la seva experiència amb el llibre. Des de llavors m'he dedicat a escriure la segona part de la Llàgrima de la Lluna. Una segona part més madura, complexe i tenebrosa. Però que conserva els elements que fan aquesta història ben genuïna: la frescor i transparència dels personatges. Certament el procés de creació depèn no solament de la inspiració, sinó bàsicament necessita mètode i organització. Tot i que com em van dir unes lectores fa poc, 'no s'hi valen excuses' ja que fa més de 5 anys que la meva novel·la es va publicar. Pel que lectors, estigueu tranquils el procés continua i espero ben aviat poder compartir amb vosaltres una altra aventura de'n Xasar i els seus amics. De moment us faig un avanç del títol: La Llàgrima de la Lluna i la Cripta dels llops.